Update

29 april 2024 - Duiven, Nederland

Maandag 29 april 2024

Nog 6 dagen tot het vertrek en we zijn gigantisch druk met de laatste dingen die nog moeten gebeuren.
Afgelopen vrijdag ben ik gestopt met mijn krantwijk om extra geld te genereren voor mijn grote reis.
Bijna 13.000 kranten bezorgt en weinig fouten naar verhouding. Al blijven fouten altijd vervelend.
Met onze creatieve vingers hebben we met hulp van één van de kinderen nog een herinnering gemaakt. Nu maar afwachten wat iedereen ervan vindt.

Vanavond de laatste EHBO-spullen op homeopathische basis ontvangen. Morgen nog een boodschap doen om mijn voorraden aan te vullen.
Langzaam aan worden de tassen ingepakt met checklist om niets te vergeten. Vaak heb je onderweg toch nog wel oh ja ... toch vergeten.

5 mei komt als een razende snel dichterbij en in "de keuken van Hackfort" te Vorden zwaaien we nog even uit, voor iedereen die dat wil.
Het weer in Scandinavië is nog niet zo zomers als hier en het wordt dus spannend of het weer daar snel verbetert.
Warme kleding (Skafit) en regenkleding zijn getest en werken goed, maar ik heb ze liever niet dan wel nodig.
We gaan het ervaren.

Vanaf 5 mei proberen we hier dagelijks een update te geven van wat ik meemaak.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ilse:
    29 april 2024
    Succes met de voorbereiding !
  2. Loek:
    29 april 2024
    Nog 6 dagen! Oei, dat is al snel. Het grote avontuur.
    Het allerbeste. Geniet ervan!
  3. Astrid Punselie:
    30 april 2024
    Ook is het voor lupus maar geniet er ook van de mooi natuur die ze daar hebben. Ik gaat duimen voor julliedat het weer een beetje mee werkt.Heel veel succes 🥰.
  4. Christa:
    30 april 2024
    Inderdaad nog maar een paar dagen heel veel succes toegewenst
  5. Bob:
    1 mei 2024
    Heel veel succes.
    Het weer heb je mee of helaas tegen.
  6. Tonnie:
    2 mei 2024
    Heel veel succes. We gaan je volgen

Jouw reactie