Laatste schooldag voor de zomervakantie

16 juli 2023 - Wilp, Nederland

Vrijdag 14 juli de laatste schooldag voor de zomervakantie.

Als personeel sluiten we dit altijd af met een teambuilding die vooral om gezamenlijk gezellig het jaar afsluiten. Deze keer in Wilp. Ik heb besloten vandaag op de fiets te gaan dus zat ik om 7.00 uur al op mijn stalen ros. Lekker gefietst en met lekker weer. Een goed beginnen veel fietskilometers dit weekend. Zie ook foto's.

Zaterdag op de fiets naar Delden met een sociale tussenstop in Ruurlo. Hier heerlijk geluncht met een collega. Helaas ging het daarna minder. Ik reed lek en had een binnen- en buitenband kapot. Na telefonisch overleg toch proberen te plakken (gelukt) en hopen dat er een buitenband gevonden kan worden in de juiste maat 26 x 1,5”. Zie foto's.

Die band is een uitdaging. Uiteindelijk vond Marianne een fietsenmaker die zei wel iets te hebben. Volgens de beste man kon 26 x 1 5/8” wel.

Helaas niet dus, kwamen we zondagmorgen achter.

Wat een geluk dat om 12.00 uur Decathlon openging.

Zij hadden wel de juiste band. Terug in Delden de band verwisseld en nog wat gegeten en gedronken. Ik stapte om 13.30 uur weer op de fiets om rond 14.15 uur in Ruurlo door de hond en Marianne opgewacht te worden voor een late lunch.

Het laatste stuk was erg nat, twee buitjes maar. Om 18.30 uur was ik uiteindelijk thuis.

Na een lekkere douche en een maaltijd kon ik er weer tegen. Dit weekend was goed voor 248 km. Een mooie opmaat voor de komende tijd.

Deze week maar eens kijken of ik de RPM-trainingen kan oppakken.

Tot de volgende keer.