31-januari-2024

31 januari 2024 - Duiven, Nederland

Na lange stilte eindelijk weer eens een update. Er is ook een hele tijd niet veel bijzonders gebeurt.

De sportschool was failliet gegaan en inmiddels een andere sportschool gevonden. Zoals is te verwachten gaat het daar allemaal anders dan wat ik gewend was. Spinning is een heel andere manier van trainen dan RPM. Na een aantal keren mee te hebben gedaan heb ik besloten om op andere uren zelf te gaan trainen op de RPM-manier. Na zo'n uurtje ben ik ook helemaal stuk en krijg ik thuis een flinke shake om te herstellen.

Trouwens op 2 december 2023 voor het laatste dat jaar buiten getraind. Met goed weer weg gereden, zonnetje in de nek, en met regen terugkomen. Toch zo'n 38 km gedaan. Dit jaar 25 januari de draad weer voorzichtig opgepakt met 48 km. Dat was tegen het eind flink afzien, ondanks de kleding van Skafit, vanwege de wind en de, achter de wolken verdwenen zon.

Tussentijds zijn we ook nog bezig geweest met het Duivens Nieuwsblad om bekendheid te geven aan mijn tocht en de NVLE. Ook de Gelderlander heeft nu een artikel geplaatst. Ik heb 10 overnachtingen in Zweden gekregen na een oproep door Marianne via FB van de 15 aanmeldingen.

Door donatie en sponsoring is het bedrag al aardig opgelopen, zie ook de sponsorpagina. Nu hopen dat het droog blijft, (ik ben namelijk van suiker) zodat de trainingen buiten weer door kunnen. Een regenpak staat nog op de planning.

En dan ben ik vandaag op verzoek van het thuisfront een sportkeuring ondergaan. Fysiek zijn er geen belemmeringen om deze tocht aan te gaan.

Vandaag stopt de Jumbo Eilandplein met de statiegelddonatie actie, dank dat deze mogelijkheid er was.

Jouw reactie