Bijpraten is hard nodig

20 maart 2024 - Duiven, Nederland

In januari leek alles nog ver weg maar de dagen vliegen voorbij en we tellen af. Dagelijks wordt de website voorzien van een nieuw aantal dagen. Ook het sponsor bedrag staat vermeld.

Dit is een leuk bedrag incl. de gelden die we mochten ontvangen in de vorm van kleding en overnachtingen. Natuurlijk hopen we op een nog groter bedrag. Maar nu eerst trainen en alles voor elkaar krijgen. De weekbladen en kranten geven gehoor aan verzoeken en we checken de reis en reserveringen nog maar eens. Oeps, foutje, mei heeft 31 dagen en daar was dus dat stemmetje dat steeds maar riep er is iets niet in de haak. Snel een overnachting geboekt en weer door. Daar waar er 2 klussen afgaan, komt er één weer bij. Dit schijnt heel gewoon te zijn.

Ook werken we aan de reis van Marianne die deze tocht in 6 weken gaat maken om mij te kunnen steunen en een slaapplaats te kunnen bieden boven de Poolcirkel. Korte stukken maar lang genoeg om in 12 dagen bij mij te zijn. Dit is met haar energie niveau toch een monstertocht. Ook zij traint om de conditie zo hoog mogelijk te krijgen.

Ondertussen is de sponsor kleding binnen, dank aan Industrial Cleaning uit Veenendaal. Ook heb ik zilverdraadkleding van Skafit mogen ontvangen. Lekker warm en antibacterieel. Verder kreeg ik uit Delden een mobielstandaard van Sloot2wielers en een homeopathische EHBO set van Steinvoort Homeopathie waar ik momenteel een gesponsorde cursus volg.

Komende zaterdag hoop ik naar Tilburg te fietsen en zondag terug. Uiteindelijk moeten er maandag morgen weer kranten worden bezorgt. Ik hoop hier een mooi bedrag mee op te halen.

Marianne zal tijdens mijn reis zorgen dat de dagelijkse beslommeringen worden gepost zodat iedereen op de hoogte kan blijven.

Jouw reactie